Weboldalunk cookie-kat használ, amit Ön az oldal további használatával elfogad.További információ
Vevőszolgálat 318-5454

Keleti Szőnyegek Galériája

(0)

A Keleti Szőnyegek Galériája internetes áruház üzletszabályzata

Szolgáltató

Cégnév: Keleti Szőnyegek Galériája Kft.
Székhely: 1056 Budapest Váci utca 52. fszt 1/2
Közösségi adószám: HU 12195048
Bankszámlaszám: 10300002-20387318-00003285 ( MKB Rt. 1056 Budapest Váci utca 38. )
Cégjegyzékszám: 01-09-563849
Ügyvezető: Keszei Péter ( műtárgybecsüs )
Tel:     +3613185454
Email: keleti52@gmail.com

Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: 

NAIH-105237
NAIH-105239
NAIH-105240
NAIH-105362

Tárhely szolgáltató:
DotRoll Kft.
1148 Budapest Fogarasi út 3-5

 

Vásárló

Aki a Szolgáltató által üzemeltetett Internetes vásárlási felületet igénybe veszi, ott regisztrálja magát, árut, vagy szolgáltatást rendel.

Szerződési feltételek elfogadása

 A felhasználó a webáruház használatával, a regisztrációval, a megrendelés (illetve a egyszerűsített megrendelés) elküldésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságáról meggyőződjön, amennyiben az abban foglalt adatok valódisága megkérdőjelezhető, vagy ha értelmezhetetlen, a regisztrációt törölje.

A felhasználó csak az ÁSZF elfogadásával jogosult a webáruház használatára és azon megrendelés leadására, a szolgáltatás igénybe vételére irányuló szerződéskötésre.
A szolgáltató biztosítja, hogy a felhasználó az ÁSZF-et a szolgáltatás igénybe vétele előtt megismerhesse és elfogadhassa.
Jelen ÁSZF 2018.01.01 napjától kezdődően annak visszavonásáig vagy módosításáig hatályos.
A szolgáltató jogosult az ÁSZF-et a webáruház felületén való előzetes tájékoztatás mellett egyoldalúan módosítani. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és nem minősül írásbeli szerződésnek. A szerződés nyelve magyar.
Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

2.1. A szolgáltató kizárólag a menürendszerben szereplő termékeket kínálja fel értékesítésre. A webáruházban a szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, méreteit és a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
2.2. A szolgáltató tájékoztatja a felhasználót, hogy új és használt termékeket is forgalmaz. A termék állapotára vonatkozó információt a szolgáltató az adott terméknél feltünteti. A felhasználó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a használt termékek állapota a használtsági fokuknak megfelelő.
2.3. A megjelenített termékek telefonon, online, e-mailben rendelhetők meg.
2.4. A szolgáltató az eladásra kínált termékek mellett megjeleníti annak árát. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
Amelyik honlapon található termékre nézve ár nincs megjelölve, az az adott időpontban nincs raktáron a webáruházon keresztül nem rendelhető. E-mailben vagy telefonon tett érdeklődésre azonban a szolgáltató tájékoztatást nyújt a termékről és annak beszerzéséről.
2.5. Amennyiben a szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a webáruház felületén, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árra, akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a felhasználó további jogkövetkezmények nélkül elállhat vásárlási szándékától. A hibás ár feltűnő értékaránytalanságot eredményez és az ilyen áron mellett kötött szerződés érvénytelen.
2.6. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Ez esetben a módosítást megelőzően leadott rendelések, a módosítást megelőző feltételekkel és áron teljesíti a felhasználó részére.

Szállítási feltételek

A szállítás és átvétel az alábbiak szerint lehetséges:
  • Üzletünkben személyesen:
    Önnek lehetősége van a megrendelt terméket személyesen is átvenni üzletünkben, így gyorsabban és olcsóbban juthat a termékhez, megfoghatja, kipróbálhatja.
  • Futárszolgálattal (belföldre és a világ összes országába.)
    Termékeinket vezető csomagszállító cégek szolgáltatásaival juttatjuk el otthonába vagy akár munkahelyére.
          Magyarországon, minden városban és településen a csomagokat, a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (8-17 óra között) kézbesítik. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a csomagszállító cég felvehesse Önnel a kapcsolatot.
         Európai Uniós országokba a várható szállítási idő 2-5 nap.
         Európai Unión kívüli országokba az export szállítási díjak előkalkulációja a csomagok lehetséges térfogatsúlya miatt nem megoldható. Ebben az esetben a szállítási díjak meghatározása utólag a megrendelésének elküldése után töténik. Természetesen a megadott szállítási díjak ismeretében dönthet arról, hogy megrendelését fenntartja, vagy törölteni szeretné.
Az export szállítási díjak ( Európai Unión kívüli országokba) a kiviteli vámkezelés költségeit is tartalmazzák.
Export csomagoknál az átfutási idő cél országonként eltérő: a felvételt követő 1.-8 munkanap.

Mind a  rendszer által kalkulált belföldi és Európai Uniós szállítási díjak valamint az utólag megadott export szállítási díjak a biztosítás összegét is tartalmazzák.
 

Ingyenes szállítás

Bruttó 30.000 Ft feletti belföldi megrendelés esetén térítésmentes a kiszállítás, háztól-házig. 

A szolgáltató a megrendelés beérkezését vagy előre utalás esetén illetve Paypal vagy SimplePay rendszerén keresztül történő fizetés esetén a megrendelés végösszegének megérkezését követő munkanapon átadja a terméket a futárszolgálatnak.

FONTOS! Amennyiben a felhasználó törékeny terméket rendelt, (pl. lámpát vagy kerámiát) köteles átvételkor a csomagot a FUTÁR jelenlétében kinyitnia 
és ha sérülést tapasztal a termékben azonnal értesítenie kell a futárszolgálatot, azután pedig a szolgáltatót. 
A felhasználó készítsen fényképet a csomag külsejéről is amennyiben az sérült, illetve a sérült tárgyról ahogyan az a csomagban látható.  
A felhasználó nem köteles átvenni a sérült külsejű csomagot.
Reklamációt csak akkor tudunk elfogadni, ha még az átvételkor kiderül a sérülés.


 Amennyiben a termékcsomag kézbesítése a felhasználó érdekkörében felmerülő okból (pl. a vásárlás folyamán téves szállítási adatok rendelkezésre bocsátása) vagy az előreláthatósági klauzulát [Ptk. 6:142. §] megsértő magatartása miatt késedelmet szenved, illetőleg meghiúsul, az ebből fakadó költségek, károk kivétel nélkül a felhasználó terhére esnek, és a szolgáltató ezekért sem a felhasználó, sem pedig harmadik személy irányában nem felelős.

 

Fizetési módok

  • Személyesen üzletünkben készpénzes és hitelkártyás fizetés lehetséges az áru átvételekor.
  • Utánvétes fizetés: az áru ellenértékét a futárnak fizeti meg az áru átvételekor, az utánvét díja 30.000 Ft feletti megrendelés esetén térítés mentes, 30 000 ft alatti megrendelés esetén 650 Ft.
  • Átutalás: Előreutalással tudjuk utalásos fizetési igényüket teljesíteni. Amint megérkezik számlánkra, az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben.
  • Fizetés SimplePay online fizetési rendszeren keresztül.
  • A Paypal pénzügyi intézet rendszerén keresztül biztonságosan, könnyen, kényelmesen fizethet online webáruházunkban.A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Internetes vásárlások során nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni ill. továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához.
  • A PayPal fizetési mód iráni eredetű termék vásárlásakor nem választható.
Európai Uniós és Unión kívüli országokból érkező megrendelések esetében a fizetés csak  banki átutalás és Paypal rendszerén keresztül lehetséges.

Törzsvásárlói kedvezmény

Elindítottuk törzsvásárlói programunkat. Minden online vásárlónk automatikusan törzsvásárlói kedvezményben részesül, amint vásárlásainak összértéke eléri az első összeghatárt.
Az aktuális vásárlás összege is hozzáadódik kedvezmény alapjához.
Offline vásárlóink is résztvehetnek törzsvásárlói programunkban, részletekről kérem érdeklődjenek üzletünkben vagy hívják a vevőszolgálatot.
Az alábbi táblázat mutatja az összeghatárokat és a hozzájuk kapcsolódó kedvezmény mértékét:

                         
Vásárlás összegeKedvezmény
20 000 Ft -   40 000 Ft………………….2%
40 000 Ft -   60 000 Ft………………….4%
60 000 Ft -   80 000 Ft………………….6%
80 000 Ft - 100 000 Ft………………….8%
100 000 Ft - tól………………..10%

A törzsvásárlói kedvezmények akciós termékeinkre nem vonatkoznak.

Regisztráció és egyszerűsített megrendelés

  • A regisztráció során az adatlapot megfelelően ki kell töltenie, így kérjük, adja meg nevét, címét, e-mail címét és telefonszámát. A regisztrációs oldalon megjelenítjük a szállítási és számlázási címet, illetve első vásárlásakor itt adhatja meg adatait. Alapértelmezésben a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, de a számlázási címtől eltérő szállítási címet is megadhat, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból.
  • Amennyiben Ön a regisztrációkor más szállítási címet ad meg, mint amit regisztráció előtt választott a kosárban akkor a rendszer a regisztrációkor megadott szállítási címet fogja figyelembe venni.
  • A sikeres regisztráció feltétele az üzletszabályzatunk elfogadása is.
  • Egyszerűsített megrendelés esetében regisztráció nélkül szállítási és számlázási adatok megadásával és a fizetési mód kiválasztásával egy lépésben küldheti el megrendelését.
  • Azok a kedves vásárlóink akik az egyszerűsített megrendelést választják mivel nem kerülnek regisztrálásra a rendszerünkben nem vehetnek részt a törzsvásárlói programunkban.

A vásárlástól való elállás joga


6.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti, vagy személyesen visszahozhatja a szolgáltatónak a megrendelt terméket.
6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.  A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően is, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni.  Ez esetben az elállás a megrendelő számára költségmentes. A lemondást jelezheti e-mailen vagy személyesen is a megrendelés pontos adatainak megjelölésével (megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áruk).
6.3. A felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát
a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
6.5. Nem illeti meg az elállási jog a felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
6.7. Amennyiben a felhasználó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a szolgáltató elérhetőségeinek egyikére elküldeni. Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját veszi figyelembe a szolgáltató.
6.8. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 (tizennégy) napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
6.9 A felhasználó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy visszahozni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
6.10.  A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, különösen az oda- és visszaküldéskor felmerülő postaköltséget. Elállás esetén tehát a Vásárló köteles a - számára történő kiszállítás - postai költségét abban az esetben is viselni, ha az áru eredetileg ingyenes kiszállítással került megrendelésre. A Vásárló köteles az árut tértivevényes és - legalább annak bruttó vételárát elérő mértékig - értékbiztosított csomagban visszaküldeni. Amennyiben a Vásárló a terméket nem az előzőekben megjelölt módon küldi vissza, úgy a termék postaforgalomban történő elvesztése esetén a Vásárló a vételár visszafizetésére nem tarthat igényt! A visszaküldött termék megfelelő, a terméket a szállítás során megóvó csomagolásáról a felhasználó köteles gondoskodni. A csomagolás hiányosságai miatt bekövetkező károkért a felhasználó felelősséggel tartozik.
6.11. Az elállási jog gyakorlása esetén a felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés vagy a visszajuttatás során a felhasználó általi nem megfelelő csomagolás miatt következett be.
6.12. A szolgáltató a termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is. A szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.13. A visszatérítést a szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
 

Jótállás, Szavatosság, Garancia

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak

7.1. Kellékszavatosság
7.1.1. A megrendelt termékek hibája esetén a felhasználó Ptk. rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a szolgáltatóval szemben.
7.1.2. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a felhasználó kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a felhasználó a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a felhasználó kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.
7.1.3. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a felhasználó a felelős.
7.1.4. Fogyasztónak minősülő felhasználó esetén a teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén és a szerződés megkötésének igazolásán (7.4.1. pont) túl nincs egyéb feltétele. Ilyen esetben a szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap leteltét követően azonban már a felhasználó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
7.1.5. A szerződés teljesítésétől számított 2 (kettő) éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét a fogyasztónak minősülő felhasználó már nem érvényesítheti. Használt termék vásárlása esetén ez a határidő 1 (egy) év.
7.1.5. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
7.2. Termékszavatosság
7.2.1. Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztónak minősülő felhasználó kellékszavatosság helyett termékszavatossági igényt érvényesíthet. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
7.2.2. Termékszavatossági igény a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesíthető.
7.2.3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a felhasználónak kell bizonyítania.
7.2.4. Termékszavatossági igényként a felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
7.2.5. A felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval (forgalmazóval) közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a felhasználó felel.
7.2.6. Termékszavatossági igényét a felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
7.2.7. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
7.3. Jótállás
7.3.1. Hibás teljesítés esetén a szolgáltató jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a Ptk. vonatkozó rendelkezésének megfelelően. Jótállási igényt a kormányrendelet alapján a fogyasztónak minősülő felhasználó érvényesíthet.
7.3.2. A kormányrendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja.
7.3.3. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a felhasználót a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
7.3.4. A jótállási kötelezettség kizárólag az új termékekre terjed ki, a használt termékek vonatkozásában jótállási igény nem érvényesíthető.
7.3.5. A szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
7.3.6. Jótállási igényét a felhasználó a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket a szolgáltató kicseréli, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
7.3.7. A szolgáltató a jogszabály szerinti kötelező jótálláson túl a termékekért semmilyen további jótállást nem vállal.
7.4. A szavatossági, jótállási igények közös szabályai
7.4.1. A szavatossági igények érvényesítése esetén a felhasználó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása, amely történhet számlával, nyugtával vagy fuvarlevéllel is.
7.4.2. A szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. A szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
7.4.3. Ha a szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
7.4.4. A szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a szolgáltatót terhelik
7.4.5. Jelen fejezet alkalmazása során fogyasztónak minősülő felhasználó (fogyasztó) a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
 

Adatvédelem

A Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
A Keleti Szőnyegek Galériája Kft ezúton tájékoztatja Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.
Arra az esetre, ha a szerződés teljesítéséhez a Szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe, a Vásárló felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy e harmadik személy részére, a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja. Az alvállalkozók a Szolgáltató által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy a regisztrációkor megadott adatok alapján felhasználóinak, az áruház profiljába tartozó reklám leveleket küldjön.
Továbbiakat lásd. Általános adatvédelmi szabályzat.

EU adómentes vásárlás

Amikor a belföldi közösségi adószámmal rendelkező adóalany olyan termékértékesítést hajt végre Magyarországtól eltérő tagállamban nyilvántartásba vett, ott közösségi adószámmal rendelkező adóalany vagy nem adóalany jogi személy részére, amely értékesítés közvetlen következményeként a terméket igazoltan más tagállamba fuvarozzák, juttatják el, az adóalany értékesítése adómentes Közösségen belüli termékértékesítés (Áfa-törvény 89. § (1) bekezdés.).

EU adószámának érvényességét az alábbi oldalon végezheti el:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Felelőség korlátozása

A Keleti Szőnyegek Galériája Kft Internetes Áruházában való vásárlás feltételezi az ügyfél részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Keleti Szőnyegek Galériája Kft. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
Az Interneten küldött vagy fogadott bármilyen adat.
Bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza a Keleti Szőnyegek Galériája Kft. Internetes Áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
Bármely levél - függetlenül, attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
Bármely szoftver nem megfelelő működése.
Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Keleti Szőnyegek Galériája Kft. Internetes Áruházához való csatlakozás miatt következett be.
A Szolgáltató előzetes bejelentés és indoklás nélkül szabadon megváltoztathat bármilyen árat és határidőt, módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe

Böngészés

Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani. Kiváló minőségű digitális kamerával dolgozunk, többféle felbontást alkalmazva, ennek ellenére a tökéletes színvisszaadást garantálni nem tudjuk.

Panaszkezelés, jogérvényesítés

8.1. A szolgáltató panaszkezelése
8.1.1. Amennyiben a termékekkel, illetőleg a szolgáltatói szolgáltatással összefüggésben a felhasználónak panasza merül fel, úgy azt szolgáltató 1. pontban megjelölt elérhetőségein – telefonon, e-mailben vagy levélben – közölheti. A szolgáltató javasolja, hogy a felhasználó a panaszát elsődlegesen írásban közölje.
8.1.2. A szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben ezt a panasz jellege megengedi. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt a felhasználónak átadja,  telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a Felhasználónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
8.1.3. A szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a felhasználóhoz eljusson. Ha a panaszt a szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
8.1.4. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató írásban tájékoztatja a fogyasztót arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
8.1.4. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
8.2. Jogérvényesítési lehetőségek
8.2.1. A szolgáltató és a felhasználó törekszik arra, hogy esetleges jogvitájukat békés, tárgyalásos úton rendezzék. Amennyiben a szolgáltató és a felhasználó között esetlegesen fennálló jogvita a szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a felhasználó bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén panaszt tehet a fogyasztóvédelmi hatóságnál, illetőleg a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
8.2.2. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
8.2.4. Amennyiben a felhasználó a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII.2). Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal jár el.
8.2.5. Abban az esetben, ha felek békés úton, peren kívül nem tudják a vitáikat rendezni, s a megegyezés nem lehetséges, a felek az illetékességgel és hatáskörrel rendelkező bírósághoz fordulhatnak. Az előfizető az előfizetői jogviszonyával kapcsolatos polgári jogi igényét jogosult bíróság előtt érvényesíteni.

Levelezés

Web-áruházunk működésének elsődleges célja a vevők igényeinek és elvárásainak megfelelni, mind a termékek és szolgáltatások tekintetében egyaránt. Célunk megvalósítását leginkább a vevőktől kapott visszajelzések, javaslatok és esetleges reklamációk segíthetik, ezért kérjük, segítse munkánkat észrevételeivel, javaslataival.
E-mail címünk: keleti52@gmail.com

Szerzői jogok

A Szolgáltató a http://www.keletiszonyegbolt.hu// internetes oldalon található tartalom tanulmányozását és letöltését azzal a feltétellel engedélyezi, hogy a Vásárló az eredeti anyagokat vagy azok másolatait érintő szerzői jogokat és a szellemi alkotásokhoz fűződő egyéb jogokat maradéktalanul tiszteletben tartja.
Az itt található anyagok módosítása, reprodukciója, nyilvános közzététele, vagy kereskedelmi célzatú felhasználása bűnvádi eljárást von maga után.
Ezen anyagok más internetes oldalakon való bármely célú felhasználása tilos a Szolgáltató előzetes engedélye nélkül.
Az oldalakon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, szabadalmi és egyéb jogszabályokba ütközhet.